torsdag 9 april 2009

Jag har precis kommit tillbaka hem till Orust, lite skönt är det allt men har kommit på att jag trivs nog allra bäst i Uddevalla då alla jag umgås med bor där eller i närheten. Igår hade jag filmkväll med Michela och Ellen, vi såg på fem olika filmer i rad, så lite trötta blev vi allt av att bara sitta still i fem timmar, men trevligt var det!

Jag hittade mina favoritjeans igår som jag letat efter i ungefär ett halvår! Det är dom enda jeansen som jag faktiskt någonsin tyckt vart sköna och snygga på samma gång, jag hatar att använda jeans egentligen. Tycker det är så sjukt obekvämt! Men tacka vet jag mina favoritjeans, jag älskar dom!

Förresten så tycker jag att det är sjukt kul att läsa:
- www.kissies.se
- www.blondinbella.se
- www.dollyblond.se
- www.vanillabronze.blogg.se
- www.michelaisabella.blogg.se

Favoriten är ju självklart Kissie! Hon är så jävla störd, på både bra och dåliga sätt, och hennes blogg underhåller iallafall mig, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

older ones