lördag 11 april 2009

Kvällen igår blev ju inte riktigt som planerat så att säga, haha. Jag möter upp Emelie och Daniel nära centralen och vi går tillsammans upp mot skeppsviken där festen var. Vi trodde liksom att det skulle vara kanske 30-40 pers där eller någonting, men det första vi möts av när vi kommer dit är cirka 50 pers som springer efter några som bråkar.. så vi tänkte att oj, nu drar alla! Men vi fortsätter gå neråt för att möta Michela med flera, men vart lite svårt att hitta dem eftersom att det var över 200 jävla personer på den hära festen! (Utomhusfest typ)

Vi chillade lite iallafall, sen vart det en tjej som jag inte minns namnet på som jag gav en cigg, hon var hur trevlig som helst (och hur full som helst dessutom) och kramade mig och hade sig. Sen skrek hon "neger" åt en negersnubbe, han blev helt jävla galen och sprang fram till henne och skrek och puttade på henne och jag vet inte allt vad det var..

Sen när jag precis tänkte gå hem så skulle Johnny och Sandra också gå hem, jag stod brevid Johnny och det kom fram någon kille och började snacka med honom och sa någonting i stil med "Aaaah, det åkte massa mopeder förbi blabla.." och jag hade väl tråkigt eller någonting och sa "Coooolt!" och då var jag helt plötsligt en kaxig hora/fitta/slyna osv.. vet inte allt vad han kallade mig asså, haha! Sen tyckte han att jag var så himla kaxig så han ringde sin flickvän och sa att hon skulle komma och slå ihjäl mig, jag gick med och mötte henne men ihjälslagen blev jag ju inte iallafall.. tur att man inte är helt dum i huvudet jämt och lyckas trassla sig ur skumma patetiska situationer, och dessutom tur att Peter var helt asnice och sa att ifall dom ska slå mig så får dom fan slå honom först, typ.

Aja, sen efter att idioterna hade försvunnit så mötte jag Michela och Sara och gick hemåt med dom, då kommer en kille och rycker tag i mig och jag frågar vad fan han håller på med? varpå han skriker "men skit i det då för helvete!" och springer iväg. Sen kommer jag i närheten av honom igen av någon anledning, och han rycker tag i mig igen och går och håller i mig hur länge som helst och snackar på om allt och ingenting, och frågar om han ska bära mig ända bort till kampenhof och grejjer, men jag sa bara att jag har egna ben haha.

Aja, kvällen var helt okej iallafall. Jag stensomnade när jag och Michela kollade på film, ahah.

Aja, jäävlar i min lilla låda vad jag skriver mycket, men nu ska jag iallafall äta färdigt och läsa folks bloggar.

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

older ones