söndag 5 april 2009

Jag sitter och dricker en öl nu, är med Michela som dock är inne på toaletten och pratar i telefon nu. Med mig, haha ;) Lyssnar på Kevin Rudolf-Let it rock, den är så bra. Jag och Michela försöker komma på vad vi skall göra senare, men vi har inte kommit fram till någonting ännu.

Jag och Tove, Toli, Owiie, yeah you name it, var i Göteborg i fredags. Erik vart med också, vi sprang runt i Gbg och träffade konstiga påtända människor och så drack vi 3.5or. Vi vart dessutom inne på Radison, coolt asssaaah. Vi gick in på en krog, Erik vart utkastad efter en stund så jag och Tove blev sura och snodde med oss cirka tusen vykort med oss hem. Räknade dem imorse, det vart 469 stycken jag fick med mig så har ju hon en del också :) Nu ska jag och Michela hitta på någonting (: Pusshej!

1 kommentar:

older ones